-
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Bestellingen dienen voor aflevering/verzending te worden betaald met iDeal, PayPal, via Bancontact (voor klanten uit België), op locatie met een mobiel Pinapparaat, een betaalverzoek via een bank app of door Directe Bankoverschrijving voor verzending van de bestelde artikelen.
-
Hoe kan ik mijn product terugsturen?
Binnen 14 werkdagen na ontvangst kunnen zelfgemaakte (cosmetica)producten alleen en uitsluitend in nog ongebruikte staat terug worden gestuurd met als eis dat de verpakking ongeopend is, dat wil zeggen dat de verzegeling niet gebroken is en het etiket nog op zijn plek zit. Overige producten kunnen worden teruggestuurd als deze nog heel, niet geopend en/of gebruikt zijn. Na ontvangst van de teruggezonden producten storten wij zo snel mogelijk het bedrag terug op je rekening. Zie voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden.
-
Hoe neem ik contact op voor vragen over mijn bestelling?
Je kunt in het contactformulier op de “Contactpagina” je vragen invullen, maar je kunt natuurlijk ook direct een e-mail sturen naar: info@grancept.nl of info@ysbrandt.nl. Vermeld altijd wel het bestelnummer van je bestelling in de mail, zodat het gemakkelijker voor ons is om de gegevens van je bestelling erbij te zoeken.
-
Is mijn bestelling te wijzigen of annuleren?
Mocht je toch liever je bestelling willen wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk, het liefst binnen een paar uur en uiterlijk binnen 24 uur contact met ons op onder vermelding van je bestelnummer via ons contactformulier op de “Contactpagina”, of stuur rechtstreeks een e-mail naar: info@grancept.nl of info@ysbrandt.nl. (een Signal berichtje mag ook)
-
Kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt zien of je bestelling in behandeling of afgerond (verzonden) is bij “Bestellingen” in de “Mijn accountpagina" die je in het menu kunt vinden. Wij sturen je altijd per e-mail een traceercode, die te volgen is op de traceerpagina van de desbetreffende vervoerder.
-
Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?
Ja, door de vele spambots op het internet hebben wij besloten om alleen bestellingen aan te nemen die door gebruikers met een geverifieerd email adres aan te nemen. We hebben de aanmeld procedure zo gestroomlijnd mogelijk gemaakt, zodat u snel en gemakkelijk uw bestelling kan plaatsen.